Refusionspolitik
Defekte eller beskadigede produkter
Hvis du har modtaget defekte eller beskadigede produkter, bedes du kontakte os (info@fusionwave.dk) med billeder af produktet inden for 14 dage. Vi vil med glæde sende en erstatningsordre (hvis der er lager) eller give dig en fuld refusion.
Varer, der er gået tabt i transit
Når du bestiller hos os, accepterer du vores leveringstider. De fleste ordrer bliver leveret inden for de angivne tidsrammer, men eksterne faktorer som f.eks. toldinspektioner kan nogle gange forårsage forsinkelser. Hvis leveringstiden for din ordre overskrider vores viste tidsramme med 10 arbejdsdage, kan du kontakte os, og vi vil med glæde sende en erstatningsordre eller udstede en fuld refusion.
Returnering
Vi accepterer ikke returneringer med henblik på tilbagebetaling. Vores garanti dækker kun defekte eller beskadigede produkter og varer, der er gået tabt under transporten. Din tilfredshed er vores prioritet, men denne politik er indført, så vi fortsat kan tilbyde gratis forsendelse til hele verden på alle ordrer.
Bortkomne eller stjålne pakker
Fusionwave.dk er ikke ansvarlig for bortkomne eller stjålne pakker, der er bekræftet leveret til den adresse, der er indtastet for en ordre. Ved forespørgsel vil Website bekræfte leveringen til den angivne adresse, leveringsdato, sporingsoplysninger og oplysninger om transportør, som kunden kan undersøge.